خرید فالوور تیک تاک (TikTok)

خرید فالوور تیک تاک (TikTok)

خرید فالوور تیک تاک با انواع کیفیت (فیک و واقعی). خدمت جدید شیراز سوشال ، follower تیک تاک با انواع قیمت ارزان و اقتصادی منتشر شد.

تیک تاک نوعی شبکه اجتماعی به سبک دابسمش میباشد که با موزیک و صداهای کوتاه ، میتوانید هنر خود را نشان دهید یا به تقلید یک صدا یا چالش بپردازید.
تیک تاک اکثر محبوبیت خود را مدیون اینستاگرام است ، چرا که ویدئو های کوتاه تیک تاک در اکثر استوری های اینستاگرام منتشر میشود و از این رو بسیار محبوبیت و کاربر بسیاری را جذب کرده است.
بسیاری از خوانندگان و بازیگران معروف در tik tok حساب دارند و اقدام به انتشار موزیک ها و هنر خود میکنند.

فالوور تیک تاک

شناسهنامتوضیحاتقیمت هر 1000 عددحداقل/حداکثروضعیتعملیات ها
3056 فالوور با کیفیت تیک تاک [کم ریزش] [ کیفیت خوب ] ( غیر ایرانی ) توضیحات 159,705 تومان 100000/10 فعال سفارش
3109 فالوور میکس تیک تاک ( فیک و واقعی مخلوط ) توضیحات 229,028 تومان 100000/10 فعال سفارش

الگوریتم اپلیکیشن تیک تاک به نحوی است که اگر کوچک ترین هنر و استعداد را داشته باشید ، میتوانید طرفداران بسیاری را به دست آورید.

خاص ترین حرکات که فکر میکنید نرمال هستند و هر کسی آن را میتواند انجام دهد را اگر در تیک تاک انجام دهید ، طرفداران بسیاری را به دست می آورید و بسیاری از حرکت و استعداد شما تقلید میکنند.

 

نکات قبل از سفارش:

اگر از خرید محصولی منصرف شدید ، تا 5 دقیقه بعد از سفارش فرص لغو سفارش را خواهید داشت.

قبل از سفارش ، اکانت تیک تاک خود را از حالت خصوصی به حالت عمومی در بیاورید.

بعد از دریافت فالوور ها ، امکان حذف فالوور و بازگشت وجه وجود ندارد.

به دلیل تحریم ها ، تیک تاک اجازه فعالیت ایرانی ها را نمیدهد و بابت این مورد ، برخی از فالوور ها با اینکه ایرانی هستند ، اما با نام های خارجی ارسال میشود یا برعکس ، با اینکه نام ایرانی دارند ، اما با کیفیت خارجی ارسال میشوند

 

فالوور های تیک تاک ریزش دارد؟

بله ، برخی از فالوور های تیک تاک ممکن است تا 10 درصد ریزش داشته باشند و برخی دیگر هیچ نوع ریزشی نخواهند داشت.هنگام سفارش ، قسمت توضیحات هر محصول را مطالعه کنید.

چقدر طول میکشد تا فالوور های تیک تاک ارسال شود؟

بستگی به تعداد سفارش شما خواهد داشت.اگر 1000 فالوور تهیه کنید ، ممکن است یک ساعت تا یک روزه ارسال شود.اما اگر 2000 تا 20000 تا تهیه کنید ، 2 ساعت تا 2 روز طول میکشد. همچنین ممکن است به دلیل ترافیک سفارشات ، کمی به مدت زمان ارسال اضافه شود.

چرا قیمت ها ارزان تر از دیگر فروشگاه ها میباشد؟

دلیل ارزانی فالوور تیک تاک ، وجود محصولات با انواع کیفیت فیک و واقعی از انواع کشور ها میباشد(توضیحات هر محصول را مشاهده کنید)
loading....
اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد